Forum guildy Tangled Wire serveru Drak'thul WoW
 
PříjemFAQHledatSeznam uživatelůUživatelské skupinyRegistracePřihlášení
WoW Guild Rankings
Užitečné odkazy
WoWArmory
WoL Mik
WoL Arpen

Share | 
 

 Jedno malé ohlédnutí

Goto down 
AutorZpráva
Lokki
Spammer závislák
Spammer závislák
avatar

Počet příspěvků : 15829
Místo : Benesov

Herní postava
Nick: Darthlokki
Class: Priest
Spec: DPS

080312
PříspěvekJedno malé ohlédnutí

Milý čtenáři,

Skončil nám další content a asi i celý datadisk a jak už bývá dobrým zvykem (u nás poprvé), je na čase provést rekapitulaci toho, co se nám v posledních měsících přihodilo. Pohodlně se tedy usaď a užívej následujících řádků.

Dragon Soul, poslední raid datadisku, nám pánové z Blizzardu naservírovali na začátku prosince. Načasování to rozhodně nebylo nejšťastnější, protože vánoce byly za dveřmi a bylo třeba řešit i jiné věci než WoW. O obtížnosti nebo neobtížnosti celého raidu je těžké spekulovat, protože co člověk, to názor. Každopádně, Blizzard nezopakoval svoji taktiku „poslední boss – rozbíječ guild“, kterou předvedl už na Lich Kingovi HC a úspěšně mu asistoval Ragnaros HC (kterého jsme naštěstí stihli zabít v rámci aktuálního kontentu jako třetí v 25man obtížnosti a jako druzí z těch guild, které přežily Razz), ale udělal celou instanci podstatně kompaktnější. Pozastavení si zaslouží asi právě akorát Madness, které dokázalo umřít během necelé třicítky pullů a to je na finálního bosse opravdu málo. Obecně lze říct, že bossové jsou opravdu zajímaví a pokračuje trend z Firelands, kdy každý boss má nějakou zajímavou mechaniku, kterou je třeba vychytat a vyladit a nejde říct, že by dva bossové byli stejní.

V průběhu prvního resetu jsme se dokázali poprat se všemi encountery normální obtížnosti a hned další reset jsme vyrazili na HC. Morchok byl spíše zahřívacím kolem, před svátky jsme ještě stihli Hagaru, a přitom byla spousta času na dodělání legrací jako glory of Firelands. Po tomhle bossovi jsme se shodli, že v zásadě nejsme jako ostatní guildy, které se ženou za svým rankem i na úkor osobního života a odhlasovali jsme si bezmála dva týdny prázdnin, klidu, lyžování a odporného obžerství.

Po návratu z vánoc jsme se do dalšího progressování pustili vší silou našich tří raidů za týden. Oproti jediné konkurenční guildě jsme měli zmíněné dva týdny ztrátu, protože chlapci nelenili a během prosince si stihli vybudovat velice slušný náskok. Jak ale postupně šel čas, ukázalo se, že ani ten náskok, ani jeden raidovací den navíc, nejsou prostě k ničemu! Ještě na Warmasterovi jsme ztráceli 11 dnů, 11 dnů, které měli dotyční na vycvičení Spiny, jediného encounteru, který prověří nejen skill hráčů, ale také jejich psychickou výdrž. Který odděluje zrno od plev. Ta padla našima rukama 26. února a jednalo se o druhý kill na serveru. Samotné Madness na sebe nenechalo dlouho čekat a protože jsme večer před killem dokázali bosse dostat na 2%, rozhodli jsme se o mimořádný pokus si upevnit svojí druhou – a zaslouženou – pozici. O tom ostatně hovoří i Jumiho newska.

Abychom zase nebyli moc korektní: Ze serverových kuloárů se nám doneslo, že nejmenovaný Warrex se do nás pustil (ale jen v soukromí svých nohsledů) s tím, že nás drželi celou dobu za sebou, dokud jim chodili lidi, že vlastně jsou lepší než my, ale ta účast. Že naší pozici udělala hráčská základna. My umíme odpovědět veřejně. Není to tak! My jsme guilda. Není nic jako hráčská základna, jako individuální výsledek nebo dobře zahraná úloha. Je jenom guilda, jenom my, jenom výsledek, jakého dosáhneme my všichni a na jehož zdárném dosažení se podílí právě celá řada drobných, leč velice důležitých faktorů. To, čeho jsme dosáhli se třemi raidovacími dny a s vánočními prázdninami, jsme dosáhli díky tomu, jací jsme a jak fungujeme. K čemu by nám bylo mít deset super skvělých lidí, kteří začnou preferovat RL a progress při prvním náznaku problému? K čemu je třeba mít individualisty a sólisty, když bosse sami zabít nedokážou? Odpověď je jasná – k ničemu. Ostatně, tohle byl i problém všech stounů, konšpíráků, slakerů a nevím jakých všech guild, které vznikly za účelem realm 2 ranku a přímého ohrožení pozice BD. Zahráli, užili si svých pět minut slávy a kde jsou teď. My máme v raidu více, ale i méně schopné hráče, ale tak je to vždycky, pokaždé je někdo první a někdo poslední. Ale máme v raidu lidi, kteří vidí cíl a jdou za ním, jdou za ním pořád. Po stém wipu, po dvoustém, po třístém… zase přijdou na raid a když se jim řekne, jdou, protože nenechají ten zbytek ve svrabu, i když by to možná bylo jednodušší a pro psychiku klidnější. A v tomhle měřítku se nehraje na prvního a posledního, tady je to buď všechno, nebo nic. Ti, co tohle nepochopí, nemají pak šanci na úspěch. Proto jsme se ostatně v contentu Firelandů dostali ke killu Ragnarose v 25man obtížnosti.

Takže spoluhráči! Díky! Díky za to, že tu jste, že pořád vidíme společné cíle a že se dokážeme zakousnout a jít po nich, dokud je nedostaneme. Víte, že to asi bude bolet, ale přesto jdete dál. Díky Jumimu za jeho vedení. Díky každýmu CLku za kus práce, který odvádíte. Díky všem ostatním za výkony, jaké dáváte. A nejenom ty výkony, které měří WoL… Díky vám všem je Tangled Wire tím, čím je. Guilda postavená na špatných lidech je je jako ryba, co smrdí od hlavy, a to my prostě nejsme. Uvědomte si to, zapamatujte si to. Nejde o to, jaký bosse zabíjíme, jaký je patch, jaká je expanze. Jde o to, jak to děláme, jak se u toho bavíme a co si umíme vzájemně nabídnout. A jak vidno, ono nám to vychází.

Dneska jsme druzí, příště možná budeme desátí. Kdo ví. Nebudu tu psát o nějakých hovadinách, kam až to chceme dotáhnout, nechceme být první, chceme si tu hru užít, pobavit se, zasmažit alty, nějaký to pvpčko nebo i jinou hru. Ale pojďme se pokusit v tom, co nás v budoucnu čeká, udržet naší náladu, chuť a kolektiv. To, co nás odlišuje od ostatních. Taktiku dokážou zkopírovat všichni, chování ne.

Že je tohle nějaký madness?

Hovno!! This is TANGLED WIRE!

A komu se to nelíbí… ať jde prostě do prdele Razz

S láskou jen svůj

Lokki
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Drak%27thul&cn
Share this post on: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

Jedno malé ohlédnutí :: Komentáře

avatar
Re: Jedno malé ohlédnutí
Příspěvek za 8th March 2012, 15:21  Nikkol
agree

krasne napsane nejde jinak nez souhlasit s uplne vsim
avatar
Re: Jedno malé ohlédnutí
Příspěvek za 8th March 2012, 16:03  Ota
Dobre ty Lokki! Very Happy
A tady neco k pouceni pro hatery (nebo spis zavistivce):
Musim rict, ze za moje 5ti lete pusobeni ve wow je TW nejlepsi guilda s jakou jsem mela tu cest. Nejde o realm rank, ale o to na cem si tu zakladate. V guilde panuje uzasna atmosfera, neberou se sem lidi se spatnou povesti jen protoze maj cool equip a zkusenosti. Vedeni si na nic nehraje a umi s hracema jednat normalne. Hrajete jako jeden celek. Myslim, ze jste jedina top guilda, ktera za kazdy patch nevymenila 80-90% sestavy jenon aby to zabila. Jste super parta, tak se drzte a v pandach to zas vsem natrete Smile
avatar
Re: Jedno malé ohlédnutí
Příspěvek za 8th March 2012, 17:13  Morphiq
Pekné zhrnutie všetkého čo bolo, Lokki! Wink
avatar
Re: Jedno malé ohlédnutí
Příspěvek za 8th March 2012, 17:24  Ragamuffin
Perfektne napsane, a musim rict, ze mi ke konci i slzicka ukapla wave
avatar
Re: Jedno malé ohlédnutí
Příspěvek za 8th March 2012, 17:52  Jurda
Ragamuffin napsal:
Perfektne napsane, a musim rict, ze mi ke konci i slzicka ukapla wave

tě koplo dítě? Very Happy



jinak Lokki hezký post, ale plus ti nedám, protože nemůžu Very Happy
Re: Jedno malé ohlédnutí
Příspěvek za 8th March 2012, 18:12  Anonymní
Thumbs Up, Mr. Lokki !
avatar
Re: Jedno malé ohlédnutí
Příspěvek za 8th March 2012, 18:22  Lina
Sme to zÁbily no Smile
avatar
Re: Jedno malé ohlédnutí
Příspěvek za 9th March 2012, 16:11  Darkeed
musim souhlasit, lidi v týhle guildě jsou fakt v pohodě a to se u guild s takovým rankem, jako máme my, moc nevidí Smile
Re: Jedno malé ohlédnutí
Příspěvek   Sponsored content
 

Jedno malé ohlédnutí

Návrat nahoru 

Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Tangled Wire :: Novinky-
Přejdi na: